2010. november 27., szombat

Rózsaszín és naphiány

Szörnyű ez a tél! Lehetetlenné teszi a fotózást!
Hoztam két nyakláncot, de lehetetlen fotózni ilyen időben, ezért sem a színek, sem a minta nem látszik rendesen. Mikor lesz újra nyár???
Ez egy hosszú nyaklánc, melyet peyote technikával készült karikákból áll össze. Régóta szerettem volna ilyet csinálni. Ez volt az első próbálkozásom. Remélem azért fejlődöm még! ;-) A színei abszolút nem látszanak: halvány rózsaszín és ezüstös-színjátszós. Nagyon szép ám élőben!
 Ez pedig egy kis érdekesség. Nagyon rég vettem ezt az üveg csiszolt nagy méretű gyöngyöt, ami a közepében van. Mert ez bizony egy gyöngy. Ezer éve megvettem, hogy majd jó lesz valamire. És most beugrott, hogy milyen jó kabochon lenne belőle. Megpróbálkoztam vele és ez lett belőle. De még is legjobban a nyaklánc része tetszik. Heringhurha két féle gyöngyből (11-es delica és 15-ös miyuki) és ilyen szép spirál lett belőle! A színei meg egyenesen álom a számomra!!!
Imádom a rózsaszínt, mondtam már!? :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése