2010. december 1., szerda

Nehézségek...

Ezt a nyakláncot a sógornőmnek csináltam névnapjára. Rendesen megszenvedtem vele! Gyorsan akartam valamit alkotni, mert szorított az idő. Ehhez képest, kb. két napot küzdöttem vele. Egyszer a színösszeállítás nem tetszett, egyszer a méret nem volt jó... stb. Négyszer bontottam le! Azt hittem megőrülök! De a végeredmény nagyon tetszik! Készült hozzá egy karkötő is, de azt nem fotóztam le. Remélem tetszeni fog neki! ;-)

Ez a romantikus karkötő is megizzasztott! Nagyon régóta szemezgettem ezzel a mintával, iszonyúan tetszik! Neki álltam, persze kút fejből, mert gondoltam tudom én hogy kell ezt. Hát nem. Mikor negyedjére bontottam le, úgy döntöttem, hogy meg kell keresnem a minta leírását. Persze sokkal egyszerűbb, mint ahogy én képzeltem.
Ez a színösszeállítás egy ruhához készült, remélem illeni fog hozzá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése