2010. november 2., kedd

Start

Gyermekkorom óta rajongok a gyöngyökért!
Édesanyám mindig kreatívan nevelt, minden technikát kipróbáltunk, megtanultunk. Első ezek közül a gyöngyfűzés volt. Akkor még állatkákat fűztünk gyöngyből, ez a hobby éveken át elkísért. Rajongással vásároltam az újabb és újabb mintákat, könyveket.
Aztán pár éve valahogy eszembe jutott, hogy ékszereket is lehetne készíteni a gyöngyökből. Elkezdtem próbálkozni és megszületett néhány kezdetleges darab. Aztán felfedeztem a "internet csodáját", hogy bizony ott minden megtalálható. Kerestem a szebbnél szebb mintákat, technikákat és gyártottam sorra az ékszereket. Nagy részét ajándékba, mert nem igazán szeretek céltalanul alkotni. Aztán valahogy ez fanatizmussá vált.
Az igazi áttörést a gyöngyös blogok olvasása jelentette. Rajongva figyeltem hogyan fejlődnek a lányok hétről hétre, milyen új csodákat alkotnak és micsoda "karriert" futnak be. Úgy gondoltam én is megpróbálkozom vele. Persze az én munkáimban még nincs semmi csodálni való, de nagyon bízom benne, hogy egyszer én is eljutok oda!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése