2010. november 2., kedd

Próbálkozásaim

Összeszedtem az összes "elérhető" ékszereimet és lefotóztam, hogy meg tudjam mutatni, hogy honnan is indulok. :-)
Ezt a nyakláncot elkészítettem már néhány színösszeállításban. Népszerű!

Finoman romantikus karkötő. Magamnak készítettem, imádom! A hozzá illő fülbevlóval.

Tavaly karácsonykor csak ilyen fülbevalókat gyártottam. Szinte mindenkinek van már a családban és a baráti társaságomban! :-D

Ő az egyik legelső peyote próbálkozásom. Hát, van még mit javítani!

Ő pedig egy swarovski próbálkozás. Egy gyöngyös bolt kirakatában láttam ezt a medált. Azonnal beleszerettem, megvásároltam a hozzávalókat és otthon napokig küzdöttem, hogy rájöjjek a technikájára és meg tudjam fűzni. Meg tudtam fűzni, de nem jöttem rá a technikájára. Ezen még mindig kéne javítani!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése